Jah Gringo

Jag har una problema. Har bokat både tåg och festivalbiljett till Peace and love men är så brutalt otaggad. Känner knappt för att åka dit, kostar bara pengar och så slutar det med att man vaknar halvt nykter med ryggvärk utan trosor i en sopcontainer med en okänd hårig man i fyrtioårsåldern.
För det som är illa med festivaler är att det inte finns någon hejd på en, man bara kör på. Man tänker "det är ju festival" och sen vet man ju hur det kan sluta.

I värsta fall (och Gud förbjude) kan det till och med sluta med att man blir ryckt i håret! Och sånt vet jag, av egna erfarenheter, kan leda till rättegång på rättegång och det är sånt man helst vill undvika.

Tack gode någon att jag slipper rättegången imorgon, den hade inneburit att jag skulle ha gått upp tidigt. Vet dock inte hur tidigt eftersom det är Mikaela som håller koll på tiderna. Fast det gick ju inte så bra sist, eller var det gången innan det? Kom iaf en timme för sent. I knew it all the time but I wanted to sleep :)

En sak jag längtar oerhört till är Köpenhamn! Fy fan jag säger bara watch out alla svettiga danskar håll i blygisarna när jag och Planis svävar förbi på Strøget! Någon gång i mitt liv ska jag käka en korv, och ska det vara någonstans ska det fan vara i Danmark. En dansk pølse på Pølsemannen helst på Strøget ska jag försöka trycka i mig. När korven gått ner kommer dessvärre en pizza komma upp.


image80

Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0