Jävla duschring

Sitter just nu och käkar mina fancy chokladbitar som jag fick i artonårspresent av Mikaela. Jag måste erkänna att jag har käkat godare! Just nu när man verkligen behöver godis så är alla fyllda med likör och annat skit som marsipankräm och frukt! BLÄ!
Enda som finns kvar nu är en mörk chokladbit med sarre på, nej jag är inte så sugen.

Mörten, det jag skulle bevisa var att jag visst kan lägga upp en låt om dagen :) Men nu ska jagskriva mitt jävla tal, hora vad jag längtar efter helgen, ut med Stella och bete sig vuxet. Kommer vi klara det? Självklart.
Måste hitta ett sätt att belöna mig själv efter allt detta plugg idag och igår. Vad?

Så Mörten, lyssna! Duschring - The Kristet Utseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0