Korv med mos

Förstår inte grejen med det här "att byta plattform" men vafan jag kör på som vanligt.
Igår samlade jag in pengar till vår klassresa till Polen genom att sälja chokladbollar, yes fick väl en sisådär femhundra spänn.. Fick lova en go' göteborgare att inte köpa knark för pengarna.. Får väl se hur det ska gå eftersom anledningen till att jag sålde var för att få pengar till heroin.

Men idag mår man risigt i kroppen, trött, luktar fruktansvärt illa och har kramp i alla muskler. Kommer kännas bättre efter nästa sil.
Hade visserligen en gym-dejt i morse klockan ett men jag orkade verkligen inte. Inte fasen kunde jag ha gått dit och bevisat för biffen att jag är svagare än honom. Det får bli en annan gång!

Just nu känns det bara som att mina underarmar blivit överkörda av en ångvält och jag behvör goodis.

Tippohejnuskajagätakött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0