Äckeldag

Jag är sämst på att matstrejka!
Men det går ändå helt okej så länge det inte finns någon mat hemma.. Måste bara lära mig köra fullt utan annars har det ingen effekt. Aldrig i livet att jag ska laga min egna mat, trams! Så ikväll ska jag ligga instängd i mitt rum och svälta.
Hade tänkt göra det igår men det gick inte så bra för precis när jag hade somnat ringde Mikaela och jag var tvungen att åka till Orminge och köpa öl för att sen bege mig hem till Max och leka komplicerade öl-lekar.

Sen idag ringde Matteo och bad mig ta bort hångelbilderna från facebook och det gjorde mig upprörd eftersom jag och Mikaela hade planer på att fånga alla hångel och ladda upp..

Nu ska jag städa mitt rum och sen sova och aldrig mer vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0