Dimman kan aldrig släppa

Sommarlovet är över, mitt liv är över!
De senaste månaderna har bara varit en lång jävla dimma, P&L sen kom febern och hostan. Fyra veckors arbete sen kom Köpenhamns-dimman, därefter följde halsflussen som ignorerades i Alanya-dimman där jag tappade bort mitt penecillin och stukade handen.
Väl hemma lyckades jag döda mitt öra och det har inte gått över, sen var det kräftskiva och 18-årsparty. Söndag: Enorm hosta. Måndag: Dödsångest.

Nu sitter jag här, min tillvaro har faktiskt förbättrats enormt på bara tre timmar. Eva köpte hosttabletter till mig och Leif köpte en nya elastiska bindor till armen.
Sen lagade Leif äntligen internet och jag loggar in på fejsbook och ser till min stora glädje att Christian har hittat mig! Vi har hittat varandra, loggar in på msn och han har lagt till mig där.. Blir sugen på att åka tillbaka till Danmark nu!

Men min jävla feberdimma vägrar släppa, kändes som jag skulle dö idag så jag kunde inte jobba. Jag har beslutat mig på min mors beordran att ligga instängd och kolla på teve i fem veckor nu så att jag verkligen blir frisk. Måste nog åka till vårdcentralen för jag misstänker att min halsfluss aldrig försvann plus att jag skaffat öroninflammation och lungingflammation. Sen måste jag kolla upp min hand också. Jävla handikappad jag är.

Nu ska jag kolla på Scrubs och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0