Majs är gott

Feberdimman har lättat.. Med hjälp av tusen ipren.
Laddar upp bilder från Alanya08 och blir ännu en gång påmind om hur snygg jag alltid lyckas bli på bild, börjar undra om det faktiskt är så att jag är lika snygg i verkligheten.

Dödsångesten har övergått till att jag har blivit säker på att jag har HIV! Vem vet? Leif påstår att han är helt säker på att tatueraren hade en steril nål men vem hade kletat i färgen? Sen min superporriga navelpiercing gjorde ju väldigt professionellt så där har man ju en risk också.. Har även fått veta att har man riktig otur (som jag brukar ha) kan man bli smittad av att någon spottar en i ögat!
Sen finns ju alltid den här risken med sjukvården!! UUUUUSCH. Ska kila till doktorn snarast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0