Show me your comeface

Usch vad jag längtar hem till Danmark nu. Speciellt när den enda middagen man får i det här huset är ett glas o'boy och en utskällning. I Danmark kan man bara leva livet och slipper höra bloggares tappra försök att försvara sig själv på radion när man försöker umgås med en gammal vän.

Igår var det i och för sig trevligt. Folk som fyller arton och bjuder på mat, det gillar vi! Mycket hångel på dansgolvet och det gillar vi också, tur att man har kamera så de underbara ögonblicken kan upplevas om och om igen!

Mitt sovsällskap försvann någon gång tidigt i morse på ett så smidigt sätt att jag vaknade upp helt ensam och förstod inte vad som hade hänt men jag fick ändå sällskap vid frukosten av Mikaela och sen ersattes hon av Dodlar'n och vi har misshandlat varandra hela dagen i min säng samt gjort orgasm-fejs!

Nä nu ska jag väl kila in på tasteline och försöka hitta ett smarrigt recept på något jag kan käka till middag, om ändå Lorenzo var här och kunde laga mat till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0