Vad kommer bli av?

Natalie och jag -05

Om några timmar drar jag till Turkland!! Eller det är ganska många timmar kvar men ändå.. typ tio.
Känner att min höst kommer att bli ganska fullspäckad, iaf fram tills slutet av september. I natt blir det Alanya sen är jag hemma i en dag sen blir det kräftskiva på Runmarö och dagen efter det har jag stora förväntnigar på Saras 18-årsparty.
Onsdagen efter det blir Elin vuxen och då ska hon firas, bla med en tatuering på sitt ass! Hon har lovat att tatuera mitt namn om jag betalar, klart jag gör!
Men helgen efter det blir det party på Bull n' Bear för att fira att Mathilda vart myndig i en vecka. Sen är det en lugn och fin helg förhoppningsvis om det inte är den helgen U&G ska komma ner från Dalarna och köra ölspelet.. Helgen efter det är det iaf hem till Danmark!
Tågbiljetter har fyndats och boendet är säkrat, bästa Glyptoteket. Kanske stöter vi på vår gamla vän städaren?

Men nu ska jag nog försöka sova lite eftersom duktig som jag är har jag gått och skaffat halsfluss. Har alltid sån tur! Penecillin i tio dagar, lotto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0