Du har mjäll

Woho lill-fredag och vad gör man? Jo käkar upp för mycket av julkalendern! Den är för frestande för mig när den ligger där och ser god ut hela dagarna så jag var bara tvungen att käka upp julafton, då kunde jag lika gärna käka upp Lucia också sen fortsatte det..

Idag var en riktigt skön dag i skolan, jag vet inte varför men allt bara flöt på. Sen när vi skulle ta bussen efter skolan gjorde jag mitt livs misstag, jag lämnade Ellis vid Nacka trafikplats helt ensam i regnet hur tänkte jag?! Förlåt verkligen, jag ska ägna resten av mitt liv åt att sona mitt misstag.

Sen byggde jag muskler, var supertaggad på träningen jag bara flög runt med ett stort leende på läpparna och jag såg hur Lisa verkligen sögs med av min otroliga energi. Livet leker helt enkelt!
Dodlar'n var ungefär lika taggad som jag och vi provade till och med på att volta i duschen efteråt, hon som tränar med strumpbyxor och klänning men skippar högklackat. Hon är ju redan så lång.

På fredag blir det big mama party hos Malin, fy fan vad vi ska röja sönder huset alltså! Sara lär ju iaf kunna göra det för hon var jävligt taggad i fredags.. Krälade på golvet som en säl och alkoholen kom ner och upp igen.. Ett sånt barn.

Nu ska jag kolla på scrubs och sova! Tjipp



Passar på att bjuda på lite tandkött när jag ändå är igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0