Ett halvår

ÅÅÅH! Vad jag hatar telefoner! Egentligen vill jag inte ha någon jävla mobil, men om jag ska ha en så ska den för fan funka! Men nej, allt jag har ska gå sönder. Självklart är ju min telefon sämre nu än vad den var när jag lämnade in den på lagning. Plus att allt hade nollats i den så jag försökte ladda ner inställningar för mms för att få en bild på bebban.. Varför skulle det funka?

Idag är jag arg. Idag var det tråkigt på Posten, Hanna var och julhandlade och jag fick kamma 52:an. Sen fick jag veta att jag kanske måste köra ut den nästa vecka.. Ve o fasa!!
Orkar verkligen inte cykla :( Aldrig mer! Men med mina föräldrar kommer jag aldrig få körkort. För bara ett år sen då jag spydde av bara tanken på att köra bil så tjatade de på mig varenda dag, varenda minut, varenda sekund. Men nu är det jag som tjatar och inte fasen vill någon övningsköra med mig.

ÅH JAG HATAR ALLT OCH ALLA!! MEST HATAR JAG ALLA HORUNGAR SOM JOBBAR PÅ TELE2!!

Sen hatar jag den som kom på julen. Fy fan inte ens en vecka kvar till julafton, att en enda dag kan innebära så mycket ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0