Ganesha got my back

Helgen är slut men varför deppa? Det har vart en helt okej rolig helg. I fredags var det inflyttningsmiddag+idol hos Malin och det avr supertrevligt. Det var god mat och vinsippande framför idol där vi försökte få en glimt av Robins framtänder och tyckte synd om juryns elaka låtval till honom.
Efter det begav vi oss alla 18 brudar till Ego där jag och Mia av någon anledning vek av och åkte till Wollmars för lite öl istället. Där träffade jag en gammal Johannes som var väldigt lång och stilig. Som Mia sa "här träffar man alltid någon man känner eller en kändis" , ack så rätt hon hade.
Sen åkte vi till Ego där vi träffade Sara och hela gänget.. Utom massa som hade dunstat bort under kvällen. Men jag och Sara var on fire och träffade ingen mindre än Soran Ismail! Woho, en KÄÄNDIS!! Efter det låg vi i en soffa hela kvällen och bubblade av kärlek och talade i tungor om vår älskade prins. Eller nej men vi kunde ha gjort det.
Vi glassade på som satan och drack lite öl för att sen bege oss till det kända efterstället källar'n. Tur för Sara att jag var med för hon visste ju inte vart det låg, men det ska man inte håna henne för. Alla har ju inte hört talas om min exotiska källare. Här var det iaf vild efterfest med Fredrik och Skåne, champagne sprutades och vi dansade på borden länge, länge.

På lördagen kände man av den vilda efterfesten så det blev film i vår hemma-biosalong.. Chips, popcorn och godis flög i hela rummet och stämningen var uppåt. Efter det var man ju om möjligt ännu mer slutkörd så det blev en lugn kväll hos Mikaela. Hon vill väldigt gärna bli omnämnd här, hon ville spegla sig i min stjärnglans så visst tjejen, här har du!

Idag har jag köpt min första julklapp och sett ett buddha-huvud som jag önskar mig i julklapp. Jag var i stan hela dan med Nina och fikade och så. Sen bakade jag lussebullar med Eva, det var gott.
Sen lyssnade jag på en jävligt intressant P3 dokumentär och ritade..



Funtar på att köra denna på ryggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0