Jullov



Så var det jullov och endast några få dagar kvar till julafton.
Den här veckan har spenderats mestadels på gamla kära Posten tillsammans med Hanna-Greta. Det har varit ryggvärk, hunger och kärlek till julkort. Men man har också tjänat en hacka samt lärt sig en hel del postnummer, det är alltid användbart.

Igår var en lång dag, jobbade i sex timmar sen var det WT hos Lisen med Mathilda, Mia och Linnea och det var kul. Insåg att jag är en hejare på alla instrument. Idag var det mest jul-ångest. Verkar som att Eva inte får någon julklapp..
Har ingen mer tid att åka och shoppa innan jul, det blir till att knega varenda dag här för att kunna glassa på Sture P den 25 januari. Jag och Hanna har stora planer, det kommer sprutas champagne och det är vi som betalar.

Ikväll ska jag ha en vild partykväll, vilket betyder att jag tänkte kolla på Shine a light för att sedan sova. För imorgon bitti ska jag vara på topp, sortera skiten ur alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0