Upp och ner

Imorgon är det fredag! Så fredag innebär för mig mycket jobbigt; jag ska skicka in min telefon på lagning och det betyder att jag kommer knalla runt med en supergammal. Jag ska springa runt hela stan och fota eftersom det inte gjorts ordentligt förut och efter det kommer jag att vara så trött att jag nog sover bort hela helgen.

Kanske måste jag bege mig hem till slynan Mikaela för att hämta min jävla kameraladdare, oj det skulle jag nog ha gjort innan det var foto-dag för mig. Men smart som jag är kommer jag på det nu och har verkligen ingen lust att pula med sånt nu. Så istället ska jag väl hitta något gott att äta.. Julkalendern är slut, all frukt med. Jag skulle kunna sätta en hundring på att Fredrik+Skåne käkat upp Emmys chips som hon glömde här.

Jag har bajsont i magen så nu ska jag kolla på tv. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0