The poo is following me

Idag såg jag en svart bajshög! Det är som att de dras till mig, speciellt runt björknäs torg..
Sen blev jag uppraggad av en man som tyckte att jag var oerhört söt och ville bjuda mig på kaffe "Du skulle kunna vara min dotter, vacker är du!" Vadå självgod? Han var inte särskilt vacker.

Men imorgon är det fredag!! Då blir det drinkkväll med Dodlar'n bland annat och vi ska köra roligaste leken. Jag och Lisen ska se vem som är mest lättpåverkad och sen blir det blindbock-hinderbanan med bag in box-målet!
Ska montera ner allt ömtåligt från väggarna och klä in hela vardagsrummet med madrasser.

Idag var det så himla lite att göra på posten att jag och Hanna gled runt på golvet, torkade borden och kollade runt lite på alla distrikt för att se vart våra hem var. Jag upptäckte att mitt hem var helt mobbat och inte hängde ihop med resten av min gata. Jag slår vad om att det är en sån där brevlåda som alla hatar och bara vill hoppa över.



It's a bag in box! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0