Imorgon är det över, då börjar det

Jag tror att det är en fladdermus här inne men det skiter jag i för om mindre än arton timmar har jag semester! Ända fram tills.. Det inte är semester längre. Jag ska iaf inte jobba något mer den här sommaren, i övermorgon drar jag och judinnan till Köpenhamn och gör stan osäker!
Sitter och bränner lite skivor som vi ska lyssna på på väg ner till Skåne, men för att vi ska få lyssna på dom måste jag köra. Så när vi kommer fram till Skåneland ska vi dela på en lägenhet med Eva och Leif, får se hur mycket dampanfall som kommer komma. Hoppas inga, det beror på hur livat det är i Helsingnånting. Men vi lämnar dom på söndag morgon för att svepa runt Malmö sen blir det Köpenhamn! Senast måndag, har hämtat en big mama ryggsäck som jag ska packa i.. När jag nu ska hinna det, sånt man alltid hinner med fast man inte tror att man gör det.

Är taggad till tusen men stressad för jag kommer kanske inte hinna hämta ut min lön imorgon eftersom hon inte satte in den på mitt konto (varför?) och då kommer jag inte ha mycket kosing att röra mig på i Köping..

Jaja, glassen kallar!
PS. Tänkte lägga upp dagens outfit! Har tänkt att göra det de senaste sju veckorna men kom fram till att jag lika gärna kunde lägga upp en enda.


Kommentarer
Postat av: Malin

grr

2008-07-27 @ 01:36:33
URL: http://malti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0