80-TALEET!

Vilken jävla vecka. Fick en ny biljett till slut och drog dit på måndagen med Mathilda. Sen kom slaskfittorna några timmar senare fast det var fullt med göteborgare runt oss så de fick bo lite längre bort.

Fettot kom inte förräns på onsdagskvällen då Mathilda plockade poäng med mr Laid-Back!
En underbar sak som hände var att Guvernor Andy spelade på S2 och jag var där, längst fram! Vem petade han på tutten? :)
Mindre underbar sak var att Lisa var så tjock att det utbröt ett matkrig, att Malmö förlorade mot Bajen och pga det gick min telefon sönder så nu får jag gå runt med en vacker nokia från 1800-talet.

Men nu måste jag verkligen sova för det har det inte gjorts så mycket den senaste veckan och jag ska vara på jobbet 06.50 imorgon bitti. Så tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0