Baglady

Var tvungen att uppdatera lite. Blev inga skärsår på armarna, tog tag i mitt liv istället och åkte hem till Jessica men blev försenad och till min stora besvikelse var det 1-1 när vi kom fram men så fort EM-karamellerna plockades fram fiaxe jugge-Ibbe till det som alla nog redan vet.

Hade på mig min nya Sverige-bandana som jag fick av Leif men den hjälpte då inte så enormt mycket. Efter det var det bibelsnack, källarbarn och baktävling. Det blev inte en så hemsk kväll som jag trodde.

När jag kom hem parkerade jag mig här och kollade lite på örontöjningar och läste om dumhuven som hade töjt från 3 till 10mm på en dag! Hur dum får man vara? Klart snibben spricker och osten osar satan.
Läste även att man skulle byta till naturmaterial om det luktade ost, men varför skulle man vilja bli av med lukten? Den är ju halva nöjet :)

Nu ska jag sätta en påse på huvet och se om jag dör. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0