En kall dag är en bra dag

"Hatattack mot känd bloggare" är texten man möts av så fort man sätter på internet. Vilket jävla skämt! Som om inte jag dagligen utsätts för liknande händelser (bara liknande på så sätt att flaskorna verkligen träffar mig i huvet) och jag tar det som komplimanger. Man måste lära sig att tolka folks beteenden.

Igår var det Sverige - Kostas och Familjen satt samlad i soffan med chips, EM-karameller och härliga Sverige-kläder. Andra målet blev även firat av Leif med näverlur.

Idag var en händelserik dag på arbetet. Jag lärde mig att spöregn också kan innebära svett, jag åt samma lunch som igår och lär göra det imorgon med.
Efter jobbet cyklade jag till Orange Country och träffade den kända bloggerskan Emelie (http://fejkemelie.blogg.se) och köpte godis sen körde jag hem henne till mig och vi parkerade i soffan och låg där tills nu ungefär. Nu ska jag duscha sen kolla på min baby Anders i Frusna män söker och sen blir det läggdags, det var ju en sen kväll igår: somnade inte förrän vid elva!

Goodbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0