Jag har iaf en stol

YOYOYO! Äntligen hade man taggat till enormt och verkligen börjat längta till dagen D. Imorgon alltså.
Men vad händer? Ja, förutom att jag ska fara till Uppsala imorgon bitti och gå på den där jävla rättegången så är Lisen sjuk så det verkar som att Mathilda får åka själv. Jag skulle ju kunnat låta henne åka med Stickan om hon inte redan för länge sen visat så tydligt vad hon tycker om honom.
Sen har vi mitt lilla andra problem: Jag har min biljett på mejlen fast hela mejlsidan är nere. Jag kan alltså inte få tag i min festivalbiljett! Så om jag väl tar mig till Dalarna har jag ingen biljett. Just nu är jag lite iskall och bryr mig inte så mycket men jag känner att om ett tag kommer jag inse innebörden av problemet och go nuts!

Mitt andra problem är att halva min vandrar-ryggsäck består av mat! Och andra halvan är kläder, jag vet inte hur jag ska få ner alla leksaker och sånt som behövs? Som tur är har Angelica inte krävt att få tillbaka pirran så den har vi att lassa prylar på. Dessutom hittade jag en gammal lyxstol från Uppsala i förrådet. En sån här fin mörkblå med ölhållare. Har man flyt ibland så har man det oftast med onödiga saker, för vad ska jag med stolen till om jag inte ens kommer in på festivalen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0