Vilket jävla lov

Jag vet inte vad som har hänt med min blogg men tydligen så har den flyttats. Oh yes.
Körde precis hem Stella och det var ett glatt farväl som inkluderade vår fingerdance! Sen åkte jag en snabbis förbi jobbet! En sån ångest jag har.
Trodde att den skulle räddas av en underbar dag på Björnö med familjen men Johanna var sen och när hon väl kom höll vi på att frysa arslet av oss och begav oss hem till mig istället och la oss på gräsmattan och gjorde en hel del listor. På vägen hem från Björnö planerade vi även ihop en spelningslista a la fjortisdunk, passar oss.

Nu ska jag sussa för imorgon är den första av 30 dagar på jobbet. Börjar tio i sju och I am looking forward to it! Det vet alla som spenderat några sekunder med mig sen i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0