Det suger att vara vuxen

Det här lovet har varit stört än så länge. Började med att jag blev vuxen, körde ölspelet med mor, far, Göran, Ulla, Johanna, Stella, Lisa och Adam. Långfredagen inleddes med en tur på längdskidor ute i skogen med Lisa, sen kom baksmällan så jag kastade mig i sängen och kollade på Juno. På kvällen öpnnade Huset så vi drog dit och drack några billiga öl innan happy hour var slut sen drog vi på Salsaklubb.
Lördagen fick jag leta påskägg och var dubbelt bakfull. Flyttade hem till Lisa, pimlpade en jävla massa öl på kvällen. Nakenbad från grabbarnas sida i bubbelpoolen.
Söndagen var jag förstörd. Sjuk, bakis och sjukt bakis.
Så de senaste dagarna har jag legat i dvala i soffan hemma hos Lisa och snorat, hostat och tittat på en jävla massa filmer. I förrgår kom Stella och hälsade på med en flaska vin, igår kom Mathilda hit med en god film men flydde tidigt för hon var rädd för sjukdomen som ligger som ett täcke över huset.

Ikväll ska vi vara friska för då ska vi ha middag. Hur kommer det gå?

Har inte kunnat fota någonting av dessa galna dagar då kameran har legat längst ner i Stellas tvättkorg och tryckt den senaste veckan. Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0