Direkt från Malmö

Så nu är jag i Malmö, det är fredag kväll och klockan är halv tio. Men vad gör jag?
Står framför en dator i lobbyn och ska skriva min idrottsuppsats! Men jag orkar inte. Eva och leif skulle gå och ta en kaffe efter maten men jag sa att jag ville hem och plugga för jag ville ha en stund för mig själv. Men då ville de självklart följa med till hotellet så nu står jag här helt ensam och försöker bota min huvudvärk :(

Imorgon ska jag köra bil långt ut på landet för att hälsa på Freddan på regementet. I hela tre och en halv timme ska vi vara där och kolla och lyssna sen blir det utgång på kvällen. Hela plutonen skulle ut, får se hur det blir.

Nu ska jag kasta mig ner i en av de små fåtöljerna och läsa lite, pallar inte gå upp till rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0