Idag var en onödig dag, helt onödig. Fast jag och Sara fick en del gjort i skolan.
Annars var jag och fikade med Eva, insåg att hon var bundis med alla som jobbar på Fåtöljen på Hornsgatan.

Förutom det har jag hatat många människor idag. Ilska som måste ut på ett eller annat sätt, fokuserar på morgondagen. Först ska jag gå till skolan, kommer iofs bara ha en lektion och den brukar jag inte gå på. Nu blev det jobbigt, ska iaf inte gå på matten för jag ska åka till gamla Myrsjöskolan och träffa Stella där hon praktiserar för att sen ska vi köpa öl och åka hem till henne och baka tårta.
Inte för att jag förstår att Stella fyller arton imorgon, jag är typ tusen gånger smartare än henne. Hon ringde mig nyss och frågade hur man får på ljudet till Singstar. Jag försökte komma på hur hon skulle göra när det inte funkade och efter fem minuter ringde hon upp igen och sa att hon hade hittat problemet: hon hade inte satt på ljudet på teven!

Nu ska jag öva på min nya tvärflöjt som jag fick idag. God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0