Elins katakomb

Idag har varit en onödig men väldigt nödig dag. Började med att man släpade sig till skolan och Malin "missförstod" mig för att hon var lat och inte orkade gå av sin buss för att mysa på min härliga buss. Väl i skolan tvingade Malin mig att smita från Pellbergs lektioner, jag hade gärna varit kvar för nu hade filmen börjat bli intressant. Men istället mumsade vi gröt och åkte in till stan för att Max påstod att han var bäst på att hitta presenter till en tjej som fyller arton. Det visade sig att han ljög!

Så vi lekte lite där istället sen åkte jag och Max tillbaka till skolan för att vara duktiga och gå på italienskan och hälsopedagogiken. Efter det åkte jag och käkade en tidig middag med Elin för att sen bege oss till Tony med hår på näsan!! Dock kunde man inte ana hans hår där han stod längre fram vid tavlan och babblade om sina vägmärken och allt vad det var.
Det fanns en hel del  intressanta människor där, ex. en muslim som upprörde Elin, en fiskisbrat och GM herself. Vi hittade en jävla massa grejer att skratta åt i två timmar sen rusade vi till bussen och tog en cykeltur därifrån hem.
Väl hemma blev Elin grävd i rumpan, vi käkade en jävla massa antigas blåbärssoppa och klippte håret. En hel jävla tuss försvann!
Elin berättade nyss om hur stora hennes bröst var back in the days. De flabbade upp i hennes ansikte varje dag när hon skulle springa till folkan och leka med sina kompisar, ett jävla problem för henne!



Nu ska vi ta och kolla på AA och sen kan vi leka galet hela natten lång, men imorgon bitti måste jag upp tidigt för Elin ska till skolan. Själv måste jag väl vänta på Mörten för hon ska klippa sig och det kommer ta tvåtusen år och sen ska vi spurta på löpbandet och lyfta vikter så musklerna pumpas. Sen är man fit for fight till helgen, då ska man ut och kriga!!


Kommentarer
Postat av: malin

Hahaha bara för att du vet att pellberg läser!

2008-03-12 @ 00:19:54
URL: http://malti.blogg.se
Postat av: frida

nje dte är sant din slyna

2008-03-12 @ 10:51:58
Postat av: Johan

... :)

2008-03-13 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0