Men jag är fortfarande ett barn

Igår var det middag hos Stellan. Kvällen började dåligt med att jag typ glömde att jag skulle dit, somnade så jag kom typ en halvtimme för sent och var helt osminkad med fula kläder. Men det glömde vi bort så fort Björn Gustavsson kom och räddade kvällen och jag och Mathilda kunde inte hålla fingrarna i styr!
Kvällen fortsatte med vinpimpling till Mark Levengoods härliga fågelskiva, till de ljuden gjorde vi en resa tillbaka i tiden till barndomen. Men det märktes att de flesta av oss fortfarande var barn för det spårade! Tur för Erika att hon är yngst, därför får man vara så dräggig som hon.

Idag var jag påväg mot Överby, var ute med brum i två timmar. Kom och tänka på att det är dags för en ny resa snart. Dock inte med bil!

Nuskajagkäkabajsherrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

björn gustavsson är så bra!

2008-04-10 @ 20:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0