Mörten

Först och främst vill jag inleda med ett välkomnande tjipp och välkomna till hajk men det skulle ju vara helt fel att bara gnaga på Leifans repliker.
Men idag ska vi få lära oss hur man kastar sina pengar i sjön; gå till Belle på Götgatan och köp ett par skor för så många kronor som du vill bli av med. Vänta sedan cirka två veckor så ska du se att de börjar släppa i alla hörn och kanter.

Nu när det är klart vill jag dedikera detta inlägg till ingen mindre än min käre vän, låt oss kalla henne för Mörten. Hon är dålig på att åka skridskor, luktar lite surt, har aldrig nya kläder och är jävligt snål. Men jag gillar henne ändå. Hon är en sån där som man bara kan daska en falukorv i huvet på utan att hon blir sur så länge man matar henne med nikotin och lite heroin. Men Mörten är inte genomgod som man kan tro till en början, det finns tecken redan på utsidan som man kan tolka som mindre allvarliga men tar du upp en diskussion med kvinnan om musik märker du att det är något allvarligt fel. Allt jag kan avslöja är att hennes favoritfestival inte är URF, det lutar mer åt P&L (för de som vill veta är de mest intressanta artisterna för Mörten där: Kent, Mando Diao, Håkan Hellström, Timo Räisänen osv.). För er som inte inser vad felet är: Stick och brinn!

Mörten ville att jag skulle visa en bild på hennes utsida. Denna bild visar även vilka starka droger Mörten fifflar med, spana cider alkoholhalt 4,5% och vi erfarna kan även spana på den bruna saftiga haschkakan som skymtar längst ner i mitten av bilden. Farligt!

image68

För er som skulle vilja få en inblick i detta barns liv skulle jag rekommendera att ni spanade in hennes egna blogg där hon tycker om att skriva om sina favoritartister, alkohol och andra farliga droger. http://malti.blogg.se

Det var allt för mig idag. Endast en viktig sak bör tilläggas. MED PÅ ÖNSKELISTAN SKA VARA EN FÄRGGLAD FREESTYLE (VAR INTE LIKA DUMMA SOM MÖRTEN OCH TRO ATT DET ÄR EN SÅN SOM MAN SPELAR CD-SKIVOR I. NEJ DET ÄR FÖR FINFINA KASSETTBAND!
Pöss påre!

Kommentarer
Postat av: Mörten

BÄÄÄÄÄJBI !

2008-03-03 @ 20:49:39
URL: http://malti.blogg.se
Postat av: Mörten

BÄÄÄÄÄJBI !

2008-03-03 @ 20:49:45
URL: http://malti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0