Horaaaaaa

Herre vilken dag!
Trodde att det skulle bli en bra dag när jag vaknade och solen sken och jag fick frukostsällskap av Sara. Hade flyt med bussarna till skolan och sovmorgon till klockan tolv. Men så fel jag hade!
Började med att ringa Uppsala tingsrätt för att ställa in rättegången men bara för att Mikaela hade ställt in den förra tyckte de att den hade dröjt för länge så att den verkligen måste bli av nu. Det går inte att ställa in! Vilket betyder att det inte bli något peace and love för mig!
Sen var det prov, inte kul men jaja. Efter det var det italienska och där var det tydligen också kul. Prov är ju alltid roligt och extra kul är det när ingen bryr sig om att tala om det för en. Så jag skrev typ buongiorno, ciao och grazie sen gick jag och Max. MVG-prov där.
Sen har jag ju inte gjort hälsoprylen, ska skriva klart den nu! Sen fick jag utskällning av Leif när jag kom hem för att jag var dum i huvet och inte sa att jag skulle utomlands till Uppsala tingsrätt.

HORA! Jag tänker aldrig åka till Uppsala. Snälla, snälla, snälla Mikaela dra tillbaka din anmälan den förstör mitt liv!!  Jag ligger redan efter i skolan pga uppgifter jag inte gjort när jag har vart i Uppsala. Nu ska mitt sommarlov också bli horigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0