Jävla Uppsala

Vem undrade om jag fick snopp? :S
Baaaaaaaaajs.

Jag är sjuk, kan inte svälja för jag har så ont i min hals. Har vart småsjuk i typ tre veckor nu och har inte tränat på hur länge som helst. Vad händer om jag får ett brev idag där det står att jag ska vara fit om en månad? Då blir min framtid förstörd!
Ska verkligen vila ut mig nu, gå till skolan imorgon bitti och göra nationella provet sen åka hem och sova. Så maybe är jag frisk på fredag när Emmy kommer och hälsar på så kan hon för en gångs skull försöka få mig att bli fit. Vi ska ju peppa varandra genom att tävla vem som tränar mest, hon leder stort!
Har inte följt min individuella träningsplan för fem öre. Måste bli frisk!!

För någr månader innan jag ens fått svar var jag så sjukt taggad att jag ville träna hela tiden, gjorde det en hel del också. Dock inte på gymmet. Satte upp min motivationsbild på spegeln men nu har den smält in så man inte tänker på den längre. Vill ni se?

image89


Bör även tillägga att brev nr. (vad var det jag och Eva kom fram till?) SJU har anlänt i min brevlåda idag. Jag har verkligen fått en brevvän för livet där uppe i Uppsala, tyvärr kommer jag aldrig att komma och hälsa på i Uppsasla Tingsrätt en enda jävla gång till. Har redan satt min fot där inne tillräckligt många gånger under mina arton år i livet.
Tack och lov att Peace & Love finns då för de ville att jag skulle infinna mig på plats måndagen den 23 juni klockan 13.30. Too bad for them att jag lämnar Stockholm för Borlänge klockan 11:44!
Jag är, har alltid varit och kommer alltid vara en vinnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0