Just for your info

Måste bara tillägga viktig fakta:

Johannas födelsedag är
typ internationella klamydiadagen. Eller något sånt härligt i den stilen. Grattis.

Jag drömde att jag fick Good Things
Looptroops senaste album men när jag vaknade upptäckte jag att det inte var sant. Var därför tvungen att ladda ner det snarast!

Mario har hittat hem. Ja, alltså ett nytt hem. Han tog med sig hela akvariet och jag hann inte ens säga hej då till alla Räksmugglare, Cyllofon, Rudolf, Bull och inte minst städaren Mario!

En mindre viktig sak som inte ens borde stå med här men gör det ändå. Jag drömde också att jag tatuerade en simmande gul ank/fisk på benet. Gissa vem det var som tatuerade mig..! Ingen mindre än Tony Grape! Surprising huh!

Sen måste jag också tillägga att jag håller på att få den här fruktansvärda sjukdomen. Det är nog den som har hållit mig hemma från skolan. Bloggsjukan! Har läst om den i tidningen, tydligen så har det där övermogna (om inte lite halvruttna) blondinbarnet fått sjukdomen.
Det är verkligen ansträngande för kropp och själv, man gör ju det inte för att man vill. Nej det är en sjukdom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0