Partyhelg

image90


Idag ser planerna ut ungefär såhär: Gossip Girl, Green Street Hooligans och glass. Undra vad jag ska kolla på imorgon? Uää, vilken jävla helg.
Tyckte inte att det var en så bra ide att Emmy skulle komma hit när jag mår såhär, känner mig egentligen inte sjuk när jag ligger i sängen och har tråkigt men så fort jag ställer mig upp snurrar det i huvet och så vill jag somna. Var på Boo vårdcentral igår i en timme och efter det var jag helt slut trots att jag mest satt ner hela tiden.
Har inflammation i halsmandlarna så det blir rätt lugnt för mig ett tag framöver, känner mig rätt oroad för mitt idrottsbetyg eftersom jag inte har varit med på idrotten på pretty long time.

Sen är det väl matteprov, historiaprov, hälsopedagogiken och en del svenskaprylar som bör göras. Bajsa vad jag inte kan koncentrera mig på att vila i helgen. Måste också skicka ett brev till Lisa ;)

Sen undrar jag hur man gör så att bilden är på sidan och texten bredvid. Please tell me if you know! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vet hur man gör!

2008-05-16 @ 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0