Det snöar

Jag såg att en hel del var inne och kollade i tisdags, var det någon som var nyfiken på hur det gick eller? Var inte det, det gick bra ända tills jag skulle göra konditionen för då fick jag åka hem! Inte alls för att jag var lat utan för att jag inte ville göra konditionen. Jag fick nämligen inte göra lumpen för att jag har astma, eller jo men bara tråkiga saker och det vill inte jag. Jag vill åka stridsvagn!
Men jag får leva ut mina drömmar genom Emmy som får välja på de tjänster jag helst hade velat ha, befäl på stridsvagn eller glida runt i ubåt! Men nu kan jag flytta ner till Skåne och leva livet istället.
Idag är det 27 veckor och två dagar kvar tills jag tar studenten. Då jävlar blir det Posten av! Sen resa och sen flytta till mitt riktiga hem, Skåne - Nära till allt, dvs. Danmark och Tyskland.

Så nu ska jag sitta här och deppa i snön i drygt 27 veckor medans Stella drar till sitt jävla Thailand, tur för henne att hon inte är där länge! Så hon får plågas här i Sverige med mig ända fram till sommaren.


Dålig bild men satana vad det har snöat! Det kanske kan ligga kvar så jag och Lisa får åka längdskidor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0