Dirre på dirre på dirre

Tre dagar kvar!! Känner jävligt hög press på mig, det blir till att ringa alla släktingar efteråt haha. För jag är nog den enda koola bruden i släkten, hoppas det blir en till snart :) Jag ska lära den allt jag kan..
Bangar på att träna station helt själv idag vilket egentligen är jävligt dumt av mig men det blir till att boxas imorgon istället, så får jag vila på måndag. Åh, jag är nervös! Fast jag är inte det om jag jämför med Emmy..

Igår muckade iaf Fredrik så ikväll ska vi ha party-middag, jag ska nog också fira med djungelvrål. Igår var det djungelvrål också.. Jag, Lisa och Johanna var och disco-bowlade och det var helfestligt! Var första men absolut inte sista gången, som grädde på moset/dirre på dirre jobbade ju sötaste fredde_08 där! Det gjorde våran kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0