Om Ellis

Det här inlägget vill jag tillägna en väldigt fin människa. Inte för att hon bett mig på något sätt utan för att jag känner att det är hon värd. Så det här inlägget är till min fina vän Ellinor Holm.
Så igår var då en vild kväll, för alla inblandade. Emmy masade sig hit från Örebro och vi tänkte gå på förstklassig middag, Ellis var ju där liksom. Middagen var helvild, var mer som en glammig fest där folk dansade på borden och champagne sprutades. Men glassigast av dem alla var ju självklart Ellinor.
Födelsedagsbarnet och värdinnan var ju världens vitaste neger, Mikaela. Hon var på g och maten var i klass med nobelmiddagen, en utsökt pastasallad som vi sköljde ner med den dyra champagnen till Eliis ljuva stämma. Kunde det bli bättre?

Efter det var det dags att ge sig av, man vill ju inte få för mycket av det goda. Så efter det bar det av till ännu ett glassigt ställe där vi självklart stod på listan. Glassade där hela kvällen och begav på vild efterfest i Danderyd. Vinpimpling hela natten tills det var dags att åka hem. Kom hem klockan sju men sov inte länge för det, ville ju upp och dedikera mitt inlägg till Ellis.
Så här har du sötis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh Frida, blir ju alldeles rörd. det är såhär det ska vara, nu är du på gång! jag gillar det ;)

2008-12-01 @ 14:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0