Om Malin

Malin är så rolig. För hon är så dum! Hon tycker att Emelie är en riktig smörälskare för "hon har till och med smör på pasta!", ehm ja det har väl typ alla? Utom sånna som tror att de blir smalare utan.
Idag påstod hon även att hon inte visste om att Jesus återuppstod, det är väl det kristendomen typ går ut på? Fast Malin försvarade sig med att hon aldrig konfirmerat sig.. Hm, det lärde jag mig på dagis. Fast nu gick säkert hon hos dagmamma också..

Glömde min deo på friskis igår, fan. Sen glömde jag ju mina vantar på bussen i lördags också, fan. Så imorgon blir det att leta vantar plus åka till friskis och kolla om den är kvar (plus träna då annars känns det ju lite onödigt att åka dit). Här har vi även en sak att tillägga om Malin. "YOGA TVÅ GÅNGER I VECKAN!", ehm ja? Fast som alla borde veta vid det här laget så är ju Malin den största bangaren i hela Nacka kommun. Kanske i hela Stockholms län.

Men nu blev det här ett inlägg om Malin så innan jag börjar tjata om vad våldsam hon är också så ska jag nog sova. Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0