Om Eddys

Igår var ju då the great night! Kunde ju itne sagt i förväg vart jag skulle eftersom min stora beundrarskara skulle tagit första bästa limousine till Eddys. Yes, det var där festen var igår.
Ett ganska fint ställe mitt i Orminge centrum och en hel del fina grabbar = mycket kött! Den fina med Eddys är ju inte bara att det endast ligger en fem minuters-resa med buss bort utan också att man kan komma dit precis som man är. Tjock, ful, klädd som en skogshuggare, ja man kommer till och med in om man är ett ghettobarn!

Men man vill ju inte hänga där hela kvällen trots att stället ger status. Så efter ett tag åkte vi till Soft och jag bestämde mig för att skaffa ett nytt leg eftersom ingen tror att det är jag på bilden. Där inne såg jag den äckliga Janis och han stötte till mig så jag spillde öl på mig! Snacka om att jag ville slå ner killen..

Sen skulle vi på big mama party hos Agge men när jag och Lisa cyklade (eller jag cyklade, hon åkte) dit mötte vi han, Max och Bill som skulle in till stan och parta. Och inte ville vi gå upp till Adam och Hugo, vi ville ju parta med de tre vise männen så vi cyklade hem igen. Det var nog ganska bra för klockan var rätt mycket.
Men vi hann med att sno en bil på vägen hem, la cykeln i bakluckan och körde hem rattfull utan körkort! Det ni!




Kommentarer
Postat av: Lisen

Eddys Dart club in my heart!

2008-11-03 @ 19:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0