Om mitt tråkiga liv

Jag har värsta beslutsångest! Om jag ska ringa Posten och be om jobb eller inte. Jag menar jobb ger ju pengar, något som jag inte har. Men inget jobb ger härliga sovmornar och slapp slapp slapp.
Okej jag ringer dit imorgon, en dag kan man ju offra!

Jag och Natalie åkte till Nacka Forum idag för att köpa Doritos, börjar bli mitt andra hem det där. Sen kollade vi på The pick of destiny och innan det käkade vi chokladkex hemma hos Natalie.
Sen har jag vart ute och sprungit men fick sån jävla huvudvärk att jag var tvungen att gå tillbaka! Not good. Så var det några bajsungar som försökte skrämma mig genom att hoppa fram ur buskarna med masker för ansiktet men jag var iskall och struntade i dom!




Det gäller att käka så fort som möjligt så man får mest chips.

Mitt huve blir bara värre, har haft huvudvärk i en vecka nu. Egentligen vill jag hitta på något kul ikväll men det kommer nog inte bli så, fast det är jobbigt för jag kommer ändå inte kunna sova. Har fått assvårt att sova på senaste tiden, ligger flera timmar innan jag kan somna och måste kolla på teve skitlänge så jag kan utantill vilka program som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0