Slut på ensamheten

Den här veckan har gått fort och vart skön. Men imorgon kommer Eva och Leif hem från Italien och jag bara väntar på att de ska komma hem och klaga på allt jag förstört och smutsat ner.
Har en hel del att städa efter helgen. Massa glasflaskor som jag inte orkar gå ner till återvinningsstationen med, jobbig äcklig disk och en full diskmaskin att plocka ur, ett helt tält i vardagsrummet och en jävla massa fläckar på golv och alla bordsytor. Jobbigt!
Och egentligen vill jag bara ligga framför teven och äta godis men jag har inget godis heller.

Kollade på en brutal video på aftonbladet. Det skulle föreställa en informationsvideo om hur man undersöker sina bröst i jakt på cancerknölar men det liknade mest någon störd porrfilm där en tant står och klämmer på sina insmorda jättepattar med porrfilmsmusik i bakgrunden. Lite konstigt.
http://www.aftonbladet.se/webbtv/livsstil/wendela/article3443187.ab

Nu måste jag ta mig samman och städa. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0