Ingen pansarvagn för mig

Idag är en sån där dag som jag borde vara jätteglad men inte är det. Bara typ arg utan anledning.
Mest på otrevliga människor och på mitt öra som jag fortfarande inte kan höra på. Egentligen borde jag ju vara så glad, har fått leka med Emmy hela helgen och idag var jag och Stella på hemliga äventyr. Där man minst vill och minst anar att man ska träffa någon så visar det ju sig att han jobbar på pressbyrån.

Sen så märker jag att det börjar bli höst, som alltid på hösten börjar mitt dåliga humör komma fram och jag blir argargarg och dum! Men det här året ska jag inte bli så! Därför har jag shoppat kläder och smink, jag ska sola och bli brun och jag har planer. Bla. måste jag verkligen kolla upp vart jag ska tatuera mig, då kommer jag ha kul. Problemet är bara om jag ska göra den på samma ställe som sist eller inte.. Boka tid och kolla upp. Jobbigt skit som jag aldrig hinner med, saker blir aldrig av om ingen tvingar mig.


Jag saknar min bror, han lovade mig att jag skulle få åka pansarvagn nästa söndag. Men det kommer jag inte få, Eva och Leif ville inte åka ner dit. Jag ville inte flyga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0