Måste bara få klaga lite..

Premiären av AA! har precis vart, kommer bli en lika bra säsong som förra.. Alltid lika bra skådespelare och fortfarande lika mycket incest. Alla har legat med alla eller är syskon, gifta eller delar grav.

Stella blev något trött efter en härlig jobbdag på Grand så nu ligger hon och sussar. Men hon är inte tråkig för det, hon har hittills sagt OJ vad händer?, jag ska sluta snusa (när hon kastade en snus på golvet) och det avr inte så kräkigt. Inte för att jag förstår så mycket vad hon menar men jag ska nog ta och väska henne nu för jag vill också sova.

Måste bara säga att ibland kan jag inte förstå vart mina pengar tar vägen. I fredags fick jag en hundring av Dodlar'n innan vi gick ut som jag skulle ge till min mor men självklart tappade jag den. Det var inte särskilt oväntat då eftersom allt jag äger tappar jag förr eller senare.
Sen väl ute vill jag minnas att jag köpte fyra öl. Två till mig och två till packet. Men tydligen har jag bränt 400 balobas! Jävligt dyr öl måste det varit.. Ingen rolig utekväll vad jag kan minnas, en mega big mama-utskällning av Mathilda och bara allmänt häng på After. Vaknade upp med extrem värk i handleden, jag som hade tagit bort mitt bandage i tron att den hade läkt men icke. Plus det har jag på samma arm fått ett ganska saftigt blåmärke på min armbåge och den är helt svullen.
Imorgon bitti blir det inte någon sovmorgon för mig heller eftersom jag måste bege mig till vårdcentralen med mitt öra som nu inte bara är dövt utan också gör ont!
Som om inte det vore nog? Nej nej, jag har fått jätteont i mina leder. Mest i fötterna och nacken, börjar verkligen bli gammal och skruttig nu. Känner också att jag måste börja träna men det går inte med denna ihärdiga förkylning som verkar vilja utveckla sig och bli min död!

Med det sagt vill jag önska god natt

Kommentarer
Postat av: Lisen

jag tror du får lägga till några öl till dig. Det blev väl mycket springande till baren på after? :p

2008-09-22 @ 08:47:26
Postat av: frida

det har jag inget minne av men det kan stämma mycket väl..

2008-09-22 @ 09:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0