Imorgon ska jag försöka att inte äta socker


Yepp, nu har jag bestämt mig. Aldrig mer gå ut igen!
Dels ser det ut som att jag har gått upp tretton kilo sen igår, min hy är inte nådig och plånboken plattare än någonsin. Tur att jag ska inkassera lite pengar här och där, Malin, Elin och Sara. Behöver verkligen dessa pengar PRONTO!
Idag satt jag och Lisa på körskolan i tre timmar och tjugo minuter och lyssnade på en man som pratade så långsamt att klockorna stannade. Tur som satanatt jag hade min tio-kilos godispåse parkerad framför mig hela tiden, annars hade jag inte överlevt.
Nu svider det i magen och i munnen, jag får skörbjugg när jag tänker på vad jag ätit idag:
En smoothie
En fet blåbärsmuffin
En stor pommes med bea
Tre kilo godis
En näve nötter


Snälla Anna Skipper, vilken normal människa som helst kan se att detta ger mig valkar och valkar betyder att man är tjock. När man är tjock snarkar man (betyder det att jag redan är tjock?) och när man snarkar får man andningsuppehåll och då dör man. RÄDDA MIG!

Kommentarer
Postat av: Lisen

haha dessa andningsuppehåll. Du kan ju också dö i en bilolycka om du sover dåligt på grund av fetman. Jag ska ringa Anna Skippert åt dig

2009-04-24 @ 16:13:22
Postat av: Anonym

TACK <3

2009-04-27 @ 22:22:53
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0