Jag bromsade tills det luktade bränt

Tjoho så har man klarat av halkbanan då, det gick ju galant! Kände mig grymt duktig när jag jämförde mig med alla andra där som inte verkade fatta innebörden av meningen "Kör i 70 km/h och bromsa det hårdaste du kan vid den SUPERTSTORA ORANGEA KONEN SOM LYSER UPP HELA GILLINGE". Antingen så körde de i 20 eller så struntade de i att bromsa, själv tyckte jag att det var en ganska lättförstålig mening.
Instruktören verkade lite kär i mig, vet inte om det var bra eller dåligt. Han ville mata mig med kaffe, jag sa nej.
Sen rullade vi runt lite i en bil, råkade släppa ifrån mig några mindre mogna läten när jag hängde när upp och ner med mina sladdriga tuttar i ansiktet.
Efteråt blev jag förvånad att man kunde misslyckas på denna oerhört simpla kurs, två av sju fick åka hem utan ett fint diplom i handen. (Okej lite otur var det väl för han som råkade ut för en liten olycka..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0