Nunnan ska ut på banan igen

Yes i söndags var det skiva då, jobbigt att visa ALLA bilder eftersom nästan alla såg ut såhär:




Antingen var det bilder på folks tuttar som fladdrade åt alla håll eller på par som tryckte längs väggen och käkade på varandra (samt juckade), det var en syn jag aldrig kommer glömma. Det var även lite "sensuellt juckande" som Mikaela sa, från en viss Mathildas håll. Ville jag veta detta?

Ikväll ska jag tydligen på skiva igen, kom som en sång. Jag och Hanna kom på en enkel sak, vi hade velat vara "jag kan segla förutan vind, jag kan ro utan åror", men vi tyckte att det skulle vara lite tråkigt att komma utan vind och åror.
Imorgon ska jag och Lisa shoppa loss i Björknäs (ÄCKLIGA) väldigt fashionabla godisaffär innan vi beger oss till körskolan och går den supertråkiga kursen om alkohol och droger. Som att vi behöver gå den?

Kommentarer
Postat av: Lisen

vem är den stiliga mannen brevid dig?

2009-04-24 @ 16:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0