Råttan steker i solen med Tradera-fynd


Såhär snygg kan jag se ut en dag på landet.

Hela familjen åkte ut till Värmdö för att käka påsklunch, det är konstigt det där. Så fort man åker ut dit blir man fyra år igen, vi låg på bryggan och petade på den isen som fanns kvar runt bryggan och lekte att det var Titanic. Vi hämtade pinnar i skogen och krigade om vems pinne som var mäktigast, tyvärr så blev det så att hur stora pinnar jag än hittade lyckades alltid Fredrik hitta en ännu större.
Lunchen mynnade ut till sen eftermiddagsfika som aldrig tog slut. Väl hemma mår jag nu något illa trots att mitt saftiga påskägg (som jag letade sönder mig efter ute på tomten i morse) är näst intill orört, då har man något att göra resten av lovet.

Det här inlägget fick mig att framstå som att jag var sju år gammal, jag är nitton (?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0