Say goodbye fläsk :D

Sitter här och dricker malvate, till en början smakade det prutt men sakta men säkert har mina smaklökar börjat vänja sig och de tycker nu att det smakar surt och gott. Den här veckan har varit väldigt spännande på te-fronten, fick äntligen (efter mycket tjat) smaka på Lisas nyponte! Hon har sagt att det är för äckligt för att jag ska få dricka det, hon är så rädd om mig för jag är hennes dyrbaraste skatt, men i fredags hade hon kommit på att det var gott ändå. Och det var det.

Imorgon tänkte jag starta processen kom i studentklänningen, det vore ett plus om jag kan röra mig i den på studentdagen, så nu har jag cirka sex veckor på mig. Så ännu en gång ber jag dig Anna Skipper, kidnappa mig! Jag behöver hennes visdomsord och nyttiga mat. (Förra gången jag bad fick jag ingen hjälp, verkar som att hon inte läser den här bloggen?)

Med en sån här svängig kropp kommer jag att kuta ut ur aulan som en brunstig kossa den andra juni 2009!

Glömde säga att Stella såg min största idol igår, ung mamma 15 påbussen! Wiho jag längtar tills den dag jag kanske får se henne, måste bara börja hänga i hennes krokar.. Vart det nu kan vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0