Skärtorsdag, jag ska klä ut mig nu

Idag släpade min mor iväg mig till Nacka forum och köpte två klänningar till mig, hon kände väl att det var hennes ansvar att se till att jag fick en stundentklänning (som hon tidigare idag hade sett ut åt mig), jag tror hon börjar lära känna mig och vet att jag inte är någon storshoppare.
Så nu har man det problemet löst, sen var det skorna kvar. Men det hade mor också fixat, hon har sett ut ett par blommiga skor som jag ska ha på mig. Jag behöver inte anställa någon stylist eftersom min mor bestämmer åt mig. Det är så skönt.

Nu ska jag klä ut mig till påskkärring och försöka roffa åt mig massa godis av päronen som jag kan smuggla med mig hem till Mikaela. Vi ska ha en traditionell Mikaela/Frida-kväll, dvs. godis och chips framför teven.


Såhär kan det se ut då, fast idag lär det ju vara lite mognare. Vi är ju ändå några år äldre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0