Studentskivan, mjau jag har skavsår

Saker som måste göras, gör sig inte själva. Och synd är det för nu måste jag skriva en jävla filmanalys som ska lämnas in imorgon bitti, måste ju faktiskt erkänna att jag är något sliten idag. Igår var det ju skiva, min härliga mage ville göra lite ont så jag fick skippa den mumsiga middagen och käka yoghurt som min mor sprang och köpte till mig. Sen fick jag ligga på en träbänk nere i källaren i någon timme (i fosterställning, ja!) och vila.
Lite ledsen blev jag, missade en jävligt mumsig middag.
Jag menar, spana lite på mitt krubb:


Kasta sen en blick på köttätarnas krubb och jämför vilken som ser goast ut:


Själv måste jag nog säga att min mat ser mest lockande ut, fasen vad jag har ångest av att jag typ inte käkade någonting. NÄR DET VAR GRATIS OCH ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0