Glider in på klubb

Jag är hemma från Earbridge, tog med mig ett packe ångest därifrån verkar det som. Om mindre än en vecka börjar jag jobba igen, jag vet att det bara är fem dagar men jag har sån superångest för det! När jag slutar jobba är det exakt en vecka tills vi åker och det börjar kännas lite ångest där också. Mest över att jag är en sån fattig dräng som ändå slösar pengar.
Igår var jag en ond slyna som köpte en fin klänning, men det var jag tvungen att göra för att ha något vackert på mig när jag ska träffa Stellas man (intalar jag mig iaf).

Igår var jag, Stella, Leo och Ellen i Nacka forum. Blev lite stressad när brandlarmet gick igång precis när vi beställt (och betalat med mina sista slantar) tacobar, det var bara att rusa ut ur byggnaden. Ellen var rädd, Stella släpade på Leo och jag dunkade ner vagnen för den avstängda rulltrappan med en hord med stressiga stockholmare bakom mig. Det slutade ändå bra.



I Örebro planerade vi och jag har ännu mer info nu till Emmy, men hon är en hög med bajs för hon ska ta reda på ALLT vi ska göra i Laos men hon är slapp och gör ingenting. Tur för mig att jag har tagit reda på lite saker om Laos som jag kan göra, men vad det är tänker jag inte säga till henne.
Vi var också på fetaste festen, där var det en kille som var EXAKT som göteborgaren i Hata Göteborg så jag ville nästan slå honom lite. Fast det gjorde jag inte. Sen åkte vi in till stan och där gick allt utför. Snipp snapp slut!

Just det jag gjorde som Dessie the one and only, fortsatte vara naturligt blond. Har aldrig blonderat mitt hår. Eller just det jag har ju mörk utväxt för att jag färgade mitt hår brunt en gång och efter det är min utväxt mörk.. ?!?!?!?

Emmy och en ond jävel som kallade mig glasögonorm när vi var små :)

Stella är en söt glasögonorm med vindruvor i käften

Jag var mest en apa

Kommentarer
Postat av: ellen.

jo. själv ser man ju inte rikgit klok ut ?!

Lite överdos kanske ?

2009-08-06 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0