Draaaaaaaa

Jag saknar ocksa mina soeta sma kompizar!!!!!
Sa kan alla bara ta sitt pick och pack och satta sig pa forsta basta plan och flyga ner till Ao Nang och leka med mig pronto! Plis. Och dom som inte kan (ma gud forlata er) kan bara skicka lite julklappar till mig!

Idag ar det Red Day och jag vet inte om det blir utgang for det var drama drama igar, ovanligt nog. Jag ar supertrott men nu har Mia kommit hem fran Bangkok och hon ringde och var supertaggad och ville att jag skulle folja med ut och fira denna mensiga dag. Dessutom ar ju hennes singelbror har (hoho) som hon har pratat sa gott om. Tydligen javligt valtranad och snygg och trevlig och allt det dar man ska vara.

Men nu tror jag att jag ska aka hem och duscha for min hogra armhala luktar murra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0