Red Day

Nej Ellen jag ska inte fastna i Thailand. Kommer aka till Sverige inom... En framtid.

Hur som haver barnen kar, idag har jag jobbat och vart sa fruktansvart duktig att jag fick med mig en kund fran stranden = 150 baht extra till mig! = Frida har nu pengar till tre ol pa Chang Bar!
Idag fick Alice och Bella nycklarna till sitt nya hus sa nu bor vi grannar! Wiho dom har TV och varmvatten sa det ar bara att traska in dar och njuta av det goda i livet nar vi vill. Hoppas jag iaf, kanske gor en kopia pa deras nyckel nar dom inte ser sa kan jag crasha deras hus nar jag vill.

Har spanat in en ny man btw. Stella dog nar jag sa det igar for hon tycker att han ar sa ful, hon tycker att han ser ut som en liten indisk tailorboy men ICKE! For idag erkande hon att hon har insett att han anda ar lite sweet. Fast iofs kan det bli sadar ibland nar dom spelar for jag blev ju superkar (bara under en sang!!!) i Bac en gang nar dom sjong. Fast det har vi glomt nu.

Yes nu finns val inte sa mycket mer att beratta. Ska val aka hem nu och slagga lite, for imorgon ar det Red Day och jag  var ute igar och i forrgar och ska nog ut ikvall och imorgon maste man ju ga ut. JEEEEEEZ.
Trackback
RSS 2.0