Det är helg igen



Alltså filmer som denna får min biologiska klocka att ticka högre. Dagarna går, jag blir medlem på match.com för att hitta marriage-material men tydligen verkar ingen vara redo att gifta sig vid så "ung" ålder. Förstår inte vad folk tänker med, hade jag bott i Afrika hade jag redan haft sju ungar och varit gift (kanske med en man som hade 19 andra fruar och var 59 bast men whatevah!).
Om mindre än två månader fyller jag 19 år och kommer med största sannolikhet vara ogift, jag är en skam för min familj. Inte konstigt att mina föräldrar lämnar mig ensam för att köpa horor i Thailand. Snart kommer det vara min sista utväg.

För att bli lite mer sexig har jag beställt en klänning igår som jag ska ha på mig på studenten, woho det är mindre än 17 veckor kvar nu!
En sak jag måste göra är att sluta bita på naglarna och måla dom röda, har hört att det är vad Hamza gillar.
HAAMZEEE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0